Rezervavimo procesas Online
I. Rezervavimas pasinaudojant rezervavimo sistema atliekamas taip:
- Klientui suteikiama galimybė rinktis siūlomas Paslaugas, kurios yra pateiktos rezervavimo lentelėje.
- Susipažinęs su Paslaugos sudėtimi ir kaina Klientas gali pasirinkti terminą pasirinktam pirkiniui bei papildomas sąlygas.
- Išsirinkęs pasiūlymą Klientas pereina į kitą žingsnį – formuliarą, kuriame nurodo savo asmens duomenis bei savo pastabas dėl rezervavimo.
- Užpildęs duomenis, Klientas gali atlikti avanso apmokėjimą per mokėjimai.lt sistemą arba pasirinkti mokėjimą per savo kambario sąskaitą.
II. Apmokėjimas ir rezervavimo panaikinimas
- Užsakymo suma pervedama į kambario sąskaitą, arba apmokant užsakymą iš karto per mokėjimo sistemą mokejimai.lt, jo užsakymo metu.
- Atšaukti arba perkelti Paslaugos rezervaciją be anuliacijos mokesčio galite ne vėliau kaip prieš 4 valandas iki paslaugos atlikimo . Jei svečias neatvyksta, neatšaukus rezervacijos ar atšaukus likus mažiau nei 4 valandos iki paslaugos atlikimo pradžios, rezervacijos atšaukimo mokestis - 100% paslaugos kainos. Ši suma bus išskaičiuota iš Jūsų pervesto avanso arba perkelta į Jūsų kambario sąskaitą.
III. Baigiamosios nuostatos
- Klientas privalo teisingai nurodyti duomenis rezervavimo formuliare. Viešbutis neatsako už neteisingai pasirinktą paslaugos atlikimo terminą nei už klaidingus Kliento nurodytus kitus duomenis.
- Už teisingą imamų rezervavimo pinigų aptarnavimą atsako elektroninė apmokėjimo sistema mokejimai.lt
- Viešbutis arba rezervavimą internetu aptarnaujanti firma neatsako už sistemos nepasiekiamumą ne dėl jų kaltės ir už kitus nuo jų nepriklausančius nesklandumus.
IV. Nuostatų patvirtinimas
Pažymėjęs „susipažinau su nuostatais“ Klientas pareiškia, kad suprato nuostatose pateiktas sąlygas ir su jomis sutinka. Nepatvirtinus nuostatų, rezervavimas neveikia.